Doradca czyli moje „quo vadis” cz. 2 – Opłacalność marki

Tak czy nie… czyli o opłacalności marki słów kilka Inwestowanie w tworzenie i rozwój brandu zalecam szczególnie w sytuacji, gdy potencjalnym klientom brakuje informacji pozwalającej znaleźć, ocenić i wybrać poszczególne oferty produktowe. Dzieje się tak ponieważ przy dostępnych źródłach danych nie są oni w stanie zanalizować posiadanej informacji a sama …

Doradca czyli moje „quo vadis” cz. 1.

Doradca to – chyba nie tylko w mojej opinii – jeden z tych szczególnych zawodów, który wiąże się nierozerwalnie z dużym zaufaniem jakie powinno cechować relacje z klientem, tak w ujęciu personalnym jak i korporacyjnym. Jak może być inaczej? Przecież sugerowane rozwiązania – w obu przypadkach – mają realne oddziaływanie …

Rozważania nad marką…

Marka – to ogół informacji, przekaz, który musi zostać ujednolicony oraz wyraźnie zaakcentowany. Czy każdy posiada swoją markę? Tak… chociaż jedna jest silniejsza, druga słabsza… a niektóre są ledwo zauważalne… Można powiedzieć, że renoma w danej specjalizacji, postrzeganie wyników pracy przez klientów, historia dokonań, wygląd zewnętrzny, składowe wizerunku – to …

Marka, bezpieczeństwo zatrudnienia i co z tego wynika

Na wstępie trzeba sobie jasno powiedzieć – nie ma czegoś takiego jak bezpieczeństwo zatrudnienia. Bez względu na to ile mamy lat, jakie zajmujemy stanowisko zawsze jesteśmy narażeni na nieoczekiwane zmiany.  Dlatego też… projektujemy, wdrażamy i rozwijamy swoją markę osobistą ponieważ, na dobrą sprawę nie mamy wyboru. Rynek pracy nie jest …

Filharmonia

Wyjście do filharmonii zawsze było i jest dla mnie swoistym świętem. Tym razem ten nastrój podtrzymywały dzieła Webera, Szymanowskiego oraz Schmidta. Dyrygował Christoph Kӧnig – główny dyrygent i dyrektor muzyczny Solistek Européens Luxemburg. Jego umiejętności naprawdę oszałamiają. Nic dziwnego, że słynie z przejrzystości, elegancji i precyzji wykonania. Jedynym zgrzytem – …

Potrzeba silnej marki jest ważniejsza niż kiedykolwiek

Spotkałem się ostatnio z tezą, że w obecnym czasie epidemii koronawirusa marka, a co za tym idzie specjaliści w tym zakresie, stracą na znaczeniu. Staną się – jak to ujął rozmówca – kosztem jaki w obecnym czasie firmy nie będą chciały ponosić… Ale czy aby na pewno? Jest niezaprzeczalnym faktem… …